cases

Alleen ben je sneller, samen kom je verderΒ 

Opdrachtgever
GGD Hart voor Brabant en GGD West-Brabant
Services
strategie, concept, productie, editing, artwork

Hoe maak je gezond gewoon? In deze interne podcast, zijn medewerkers van 2 GGD-en bij elkaar gebracht. Het doel was om het thema β€˜gezond gewoon maken’ bekend te maken onder de medewerkers. Het ondersteunt de nieuwe interne visie van de GGD.

Door van iedere GGD een medewerker uit te nodigen, werd in de gesprekken direct duidelijk hoe de samenwerking tussen de twee afdelingen in verschillende delen van het land werkt. Daarnaast werden aan de hand van 7 interne pijlers, 7 verhaallijnen neergezet, waar een inhoudelijke case bij werd besproken. In samenwerking met het bureau Communicatie Team en host Theo Verbruggen hebben we de inhoud vormgegeven.

Regelmatig helpt Judith met visie statements of pakkende intro teksten. Dit is intussen een extra service geworden : ) Zo ook voor de GGD intro:

β€œEr is geen tijd te verliezen. De manier waarop we binnen de samenleving met gezondheid omgaan, moet veranderen. Daarom staan wij op en laten ons geluid horen: gedurfd waar dat moet vernieuwend waar dat kan en altijd eerlijk. Om β€˜gewoon gezond’ waar te maken, moeten we soms ook dingen doen die we (nog) niet als vanzelf doen, maar die wel hard nodig zijn om ons gezonde geluid te laten horen.
Dat vraagt lef en het uitbreiden en slim inzetten van ons netwerk. Als GGD Hart voor Brabant en GGD West-Brabant kunnen we dit tenslotte niet alleen.

We maken samen gezond gewoon.”

 

Bijzonderheden
We hebben veel energie gestoken in de juiste distributie en inrichting van de interne content, binnen de mogelijkheden van de verspreidingskanalen van de organisatie. De podcast reeks hoort bij een breder pakket aan middelen dat door Communicatie Team werd ontwikkeld.

 

 

club zien
Alleen ben je sneller, samen kom je verderΒ 
GGD Hart voor Brabant en GGD West-Brabant

Beluister fragmenten van deze podcast

0:00 0:00
100

Door praktijkvoorbeelden aan verhaallijnen te koppelen, komen alle 7 pijlers uit de nieuwe strategie aan bod.

gerelateerde cases: Gezondheidszorg

Hier vind je een selectie van ons werk. We werken graag met je samen om je zakelijke belangen en expertise over te brengen in een podcast. Of denken mee in een creatieve verhaallijn om je punt te maken met audio.

PatiΓ«nten informatie in audiovorm

opdrachtgever Jeroen Bosch Ziekenhuis
terug naar cases overzicht

Kennismaken?

Audio is geen doel op zich, maar een middel om jouw boodschap bij je favoriete doelgroep over te brengen. We helpen je met de juiste inzichten waarmee je audio overtuigend inzet.

Contact